EAPN CV reuneix 70 joves a l’alberg de Piles per a abordar l’oci saludable en l’era digital

EAPN CV reuneix 70 joves de programes d’inclusió social en l’Encontre Autonòmic de Participació Juvenil 2025, que enguany se celebrarà els dies 6 i 7 de maig a l’Alberg Juvenil Mar i Vent de Piles (València), sota el títol “Rumb a l’oci saludable: joves en l’era digital”.

Durant dos dies, joves d’Alacant, Castelló i València conviuran en un espai de participació per a reflexionar sobre l’oci saludable, l’ús de les eines digitals i les desigualtats que travessa la joventut, especialment aquella que es troba en situació de major vulnerabilitat. Es duran a terme dinàmiques participatives, i comptarem amb la presència de persones expertes en matèria d’oci juvenil en l’àmbit digital, així com en dinamització creativa, representants de la Xarxa Jove de l’IVAJ i d’altres espais o organismes juvenils, amb l’objectiu de fomentar la creació de propostes impulsades per les mateixes persones joves que experimenten aquestes dificultats.
En l’encontre intervindran principalment joves d’entre 16 i 30 anys de programes d’organitzacions de l’EAPN CV com Iniciatives Solidàries, YMCA, Fundació ADSIS-Taleia, Acció contra la Fam, Fundació Nova Feina, COTSV i CDR-La Safor, que vindran acompanyats/des per personal tècnic d’aquestes mateixes entitats, el qual també participarà activament.
Aquesta activitat s’emmarca dins del programa de subvencions de l’IRPF “La joventut com a agent de canvi per a la integració social i la defensa dels seus drets”, de la Conselleria d’Igualtat, Serveis Socials i Habitatge de la GVA (expedient: PIIRPF/2024/275).
Accessibility
EAPN CV
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.